lørdag den 19. februar 2011

I dag!

jeg tror, jeg vil begynde at skrive kortere, men flere blogindlæg herinde, så det er lidt nemmere at holde styr på hvad alt der sker.

I dag og i går har der været næsten ingen i skole, på grund af State Wrestling. Vi har tre wrestlere ud af 6 som er til state. To af dem, har lige tabt deres første match, og skal nu kæmpe om 3. pladsen i hver deres vægtklasse. Clayton, som var State Champion sidste år, er i finalen og skal wrestle i morgen om første pladsen. Anyway, fordi der ingen er i skole, så laver vi ingenting i skolen og det er nu også meget dejligt, når man har test og quizzer hele tiden.

jeg har nu officielt ingen basketball træning mere! :D så i dag efter skole, tog jeg med Irene ned i downtown Friend (med omkring 3 - 4 butikker) og købte blomster og andre sager. Så tog vi hjem til hende og hang ud. Drengene havde en basketball kamp, som jeg skulle cheere til, så jeg tog tilbage på skolen. De tabte mega stort. Hahahah. Vores drengehold er virkelig dårligt, hvilket betyder at vi næsten hver gang taber med omkring 20 point.

Det var alt for nu :)

Knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en kommentar :)